tisdag 27 maj 2008

Mobil hela dagen!

Nu börjar det bli riktigt attraktivt att skaffa trådlöst bredband. Priserna rasar men tyvärr så verkar samtidigt bindningstiderna att skjuta i höjden. Själv så gillar jag inte riktigt att binda upp mig för någonting längre än kanske 3-6 månader.

Vad ska man göra om man inte riktigt gillade det trådlösa bredbandet eller man märker att man inte nyttjar det lika mycket som i början? Fortsätta att betala ~200 sek i 12 månader till?

För min del så skulle en kontantkortsmodell passa så mycket bättre. En relativt billig sådan och jag skulle nog till och med köpa en bärbar dator bara för att kunna surfa vart som helst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kapitalisten,
Riktigt bra föresats du har. Har precis läst färdigt Bob Proctors bok Born rich, som jag kan rekommendera.
Jag tänkte också ge dig ett annat tips som är av en annan dignitet o där du kan göra stora vinster. Din passiva inkomst kan ta ett stort kliv framåt. Tag kontakt med mig så berättar jag mer. Kan tyvärr ej lämna mer info här. irja.diamant@hotmail.com