tisdag 15 januari 2008

Dyster dag igen

Ännu en mörk dag på börsen. Vart det här ska sluta vet man inte. Tycker fortfarande att det är konstigt med tanke på hur fina rapporterna har varit. Ska bli intressant med nästa rapportomgång. Om det fortfarande är kanonrapporter då så måste man nästan köpa på sig lite mer.

För tillfället så sitter jag still i båten som det så fint heter samtidigt som mina månadsköp går på automatik. 2000 sek in på börsen varje månad. Än har jag inte gett upp det här, försöker intala mig att jag köper billigt och det fungerar rätt ok. Men vi får se hur länge. Sedan årsskiftet ligger min portfölj back 3,2% så det är ju inte så farligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vette fasen, börjar övervöga om man inte ska flytta över till något säkrare, med efter dagens mega-ras så känns det som det är för sent och lika bra att sitta kvar. Känns som det kostar mer än det smakar just nu.