söndag 6 januari 2008

Slut på jullovet

Nu alla vänner är jag tillbaka efter julen. Ber om ursäkt för avsaknaden av blogginlägg under julen men jag har varit bortrest och inte haft den tillgången till internet som jag hade behövt för att hålla bloggen igång. Men nu ska det bli fart på bloggen igen när vardagsrutinerna börjar rulla igen.

Lite lustigt så här efter julen att det alltid dyker upp artiklar som handlar om att alla har så lite pengar i januari eftersom de köpt så mycket i december. Jag menar det är ju så VARJE år. Känns som att antingen så överdriver tidningarna det hela eller så kan inte större delen av befolkningen planera längre än en månad i taget. Jag hoppas på det första.

Men å andra sidan så vore det bra om de flesta drar sig för utgifter nu i januari med för jag måste dessvärre laga min bil nu, ljuddämparen är sönder, och det vore trevligt med en kort väntetid på verkstaden.

Inga kommentarer: